معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه از اجرای برنامه های مختلف در روز شمار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

تدوین برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاببه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار امروز پنج شنبه در نشست شورای اداری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس با یک جنگ تمام عیار مواجه هستیم فقط سمت و سوی آن را عوض کرده اند.

وی افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با یک روحیه جهادی و نشاط با دشمت به مبارزه برخواستند چرا که اعتماد، یکرنگی و یکدلی بین آنها موج می زد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: علی رغم بزرگترین جنگ در طول تاریخ ایران افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که حتی یک وجب از خاک این سرزمین در این جنگ جدا نشد.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک امروز نیز رمز غلبه بر هر توطئه به هر اندازه که بزرگ باشد فقط وحدت، یکدلی و یک زبانی است.

الهی تبار با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به حول و قوه الهی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کل کشور شکل گرفته و در حال تدوین برنامه ها هستیم.

وی حضور فعال دستگاههای مختلف در کارگروه تدوین برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را لازم و ضروری دانست و بیان داشت: ما با نسلی مواجه هستیم که حدود ۸۰ درصد آنها انقلاب و ۵۰ درصد جنگ را درک نکردند لذا باید هنرمندانه دستاوردهای انقلاب را برای آنها بازگو کنیم.

الهی تبار  بیان کرد: دستگاههای مختلف باید با اجرای برنامه های ویژه به بیان خدمات خود در طول ۴۰ سال بپردازند و این روند را تا پایان سال ۹۷ ادامه دهند.

وی گفت: حدود ۱۰۰ روز مانده به ۲۲ بهمن ۹۷ روز شمار پیروزی انقلاب را خواهیم داشت که در طی این ۱۰۰ روز برنامه های جذابی اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: دستگاههای مختلف کلیپ ها و مستندهایی از خلاصه اقدامات انجام شده متناسب با وظایف خود طی این ۴۰ سال انقلاب تهیه کنند تا بتوانند اثر گذار باشند.

انتهای پیام/ز


برنامه های جذابی   به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی  اجرا خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.