به مناسبت روز جهانی گردشگری نخستین اقامتگاه بوم گردی شهرستان شهرضا افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر رفیعی نژاد فرماندار شهرضا امروز در مراسم افتتاح اقامتگاه بومگردی شهرضا به مناسبت روز جهانی گردشگری، اظهار داشت:  ظرفیت خوبی در شهرستان از جمله امامزاده شاهرضا در بخش مذهبی و سفال و صنایع دستی و اماکن تاریخی شهرضا داریم.

وی گفت : در شهرستان شهرضا شش ماه میزبان عشایر غیور هستیم که می توانیم از آن برای معرفی زندگی عشایری و گردشگری به مردم استفاده کرد.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: توسعه گردشگری شهرضا نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری یکی از فرصت‌های سودآور و اشتغالزا است و می توان با افزایش سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، نقش عمده‌ای در رونق اقتصاد ایفا کرد و از دستاوردها و مزایای این حوزه بهره مند.

علی اباذری مدیر اقامتگاه بومگردی شهرضا نیز در این مراسم گفت : این اقامتگاه با هدف شناخت بهتر ظرفیت های گردشگری موجود در شهرستان و معرفی آن به دیگر مردم افتتاح شد.

وی با بیان این که این اقامتگاه در مساحت هزار متر ساخته شده است ، گفت : این طرح با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مدت سه سال به بهره برداری رسید.

مدیر اقامتگاه بومگردی شهرضا از اشتغال زایی ۱۲ نفر از جوانان و تحصیل کرده ها شهرضا خبر داد و افزود: برای ۲۵ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده ایم.

وی با بیان این که شهرستان شهرضا دارای ظرفیت خوبی برای گردشگری است ، گفت : متاسفانه زیرساخت لازم برای استفاده از این ظرفیت فراهم نشده بود که امروز با افتتاح این اقامتگاه زمینه فعالیت در زمینه گردشگری در شهرضا شروع شد.

انتهای پیام/م

توسعه گردشگری شهرضا نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.