نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت:رهبر انقلاب اسلامی پرچمدار جنگ اقتصادی است و بدون شک با این امر هیچ آسیبی به مملکت نخواهد رسید.

دشمنان اسلام برای نابود کردن  انقلاب ۴۰ سال است  آتش افروزی می کندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله امان نریمانی امروز پنج شنبه در نشست شورای اداری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب در حالی که مردم در فقر به سر می بردند ناگهان از زمین و هوا و دریا مورد هجمه دشمنان قرار گرفت و یک آشفتگی روحی و روانی مردم را فرا گرفت.

وی کرمانشاه را یکی از پیشانی های جنگ دانست و افزود: در آن برهه از زمان با پرچمداری رهبر کبیر انقلاب توانستیم بر بیش از ۴۰ کشور جهان غلبه کنیم.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان اسلام برای نابود کردن این انقلاب ۴۰ سال است در همه عرصه ها آتش افروزی می کند و آخرین تیر آنها تحریم های همه جانبه اقتصادی است.

آیت الله نریمانی ادامه داد: در این روزها که قیمت اجناس سیر صعودی دارد با کمک مردم می توانیم از این جنگ سخت عبور کنیم و به پیروزی برسیم چرا که هیچ دولتی بدون کمک مردم نمی تواند موفقیت کسب کند.



انتهای پیام/ز

رهبر انقلاب اسلامی پرچمدار جنگ اقتصادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.