سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه باید زمینه برای حضور بانوان و جوانان در پست‌های مدیریتی فراهم شود، گفت: این افراد نیز باید توانمندی‌های خود را به نمایش گذارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی سرپرست استانداری کرمان  در دیدار و تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در استانداری و فرمانداری‌های استان کرمان افزود: در انتخاب بین دو فرد با شرایط یکسان برای پست‌های مدیریتی، اولویت با فرزندان شهدااست.

سرپرست استانداری کرمان گفت: آمار فعلی نشان می‌دهد که در میانگین نسبت پست‌های مدیریتی به کارمندان ۱۷ درصد است و این نسبت در بین فرزندان شهدا ۱۲.۵ درصد است.

وی تاکید کرد: قبول داریم که میدان مدیریتی باید به جوانان و بانوان نیز واگذار شود، اما این افراد باید توانمندی‌های خود را نشان دهند.
فدائی عنوان کرد: همواره به خانواده‌ای شهدا، جانبازان و ایثارگران اعتماد کرده و می‌کنیم.

سرپرست استانداری کرمان عنوان کرد: در سال ۹۲ یک آزمونی در استانداری کرمان برای تامین نیرو‌های مورد نیاز در شهرستان‌ها برگزار شده است و از هر کدام افراد تعهد ۱۰ سال خدمت گرفته شده است و فرد با علم به اینکه ۱۰ سال در آن منطقه باید خدمت کند، در سال ۹۳ مشغول به کار شده اند که بخشی از آن‌ها تقاضای انتقال به ویژه به مرکز استان را دارند که امکان جا به جایی آن‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: اهدافی که نظام، انقلاب، امام داشته و رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته اند و شهدا بر مبنای آن‌ها جنگیده اند و به شهادت رسیده اند باید همواره مورد توجه باشد و سیاست گذاری‌ها به شکلی باشد که این مسیر تداوم یابد.

سرپرست استانداری کرمان اظهارکرد: نظارت و حفظ اموال عمومی و رفع فقر در جامعه مباحث بسیار مهمی است که باید به آن‌ها پرداخته شود.

وی افزود: همه آنچه در جامعه انجام می‌شود، بر مبنای قانون است و هر اقدامی درباره خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز در همین راستا انجام می‌شود.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان از فرزندان شهدا به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت:افتخار همه ما این است که شهدایی داشته ایم که از جان و دل از فرهنگ اصیل اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع کرده اند و جان خود را در این راه تقدیم کرده اند.

حجت الاسلام محمد محمودآبادی افزود: فرزندان شهدا دشواری‌های زندگی و سختی فراق پدر را به خوبی درک کرده اند، اما همرزمان شهدا می‌دانند که شهدا در صحنه مبارزه گلچین شده اند و از بهترین‌ها بودند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا هدایت غیر مستقیم و معنوی پدران خود را در زندگی درک می‌کنند، اظهارداشت: حفظ جایگاه شهدا و دفاع از کیان اسلامی وظیفه‌ای همگانی و بر عهده تمامی افراد جامعه است.

مشاور استاندار کرمان در امور ایثارگران نیز گفت: بیش از ۲۲۰ نفر از خانواده‌های ایثارگران، شهدا و ایثارگران در استانداری کرمان مشغول به کار هستند که از این تعداد ۷۱ نفر فرزند شهید هستند.

انتهای پیام/ی

میانگین پست‌های مدیریتی فرزندان شهدا ۱۲.۵ درصد است

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار