رییس دانشگاه ارومیه از تمدید مهلت ارسال آثار به همایش ملی اقوام و مذاهب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛رییس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به همایش ملی وحدت اقوام و مذاهب تمدید شده است، گفت: پیش‌تر مهلت ارسال مقالات به این همایش ۳۰ شهریور بود که تا ۱۵ مهرماه تمدید شده است.

رحیم حب نقی با بیان اینکه این همایش در آبان ۱۳۹۷ برگزار می‌شود، افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ مقاله به این همایش ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه متقاضیان می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ملی ارسال کنند، بیان کرد: دبیرخانه این همایش در مرکز مطالعات اقوام و ادیان دانشگاه ارومیه واقع در پردیس شهر این دانشگاه واقع شده است.

وی در رابطه با مقالات ارسال شده به این همایش بیان کرد: بیشتر مقالات در حوزه الهیات، علوم سیاسی، جامعه شناسی، روانشناسی، ارتباطات و رسانه، تاریخ، مطالعات زنان و خانواده، حقوق، هنر و معماری و اخلاق پزشکی است.

رییس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه این همایش با همکاری چندین مرکز آموزشی برگزار می‌شود، بیان کرد: محل برگزاری این همایش سالن مطالعات دریاچه ارومیه واقع در پردیس شهر دانشگاه ارومیه انتخاب شده است.

وی با اعلام اینکه برای شرکت در این همایش از اساتید برجسته دانشگاهی در عرصه ملی دعوت به عمل آمده است، گفت: مسئولان استانی نیز در این همایش حضور خواهند یافت.

 

انتهای پیام/ی

 

مهلت ارسال آثار به همایش ملی اقوام و مذاهب تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.