ماموران انتظامی شهرستان بجستان در بازرسی ازیکدستگاه خودروی سنگین ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه تریلر جاسازی شده بود کشف کردند.

کشف ۱۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در محور بجستان- مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بجستان در عملیاتی مشترک با تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد افیونی به وسیله یک دستگاه خودروی تریلر از استان‌های جنوبی کشور به مشهد دست یافتند.
 
وی افزود:پلیس پس از ردزنی‌های دقیق و گسترده، خودروی تریلر حامل مواد افیونی را که قصد داشتند این محوله را به خراسان رضوی و مشهد انتقال داده و سپس به استان‌های شمالی کشور قاچاق کنند شناسایی وبه طور پوششی تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت افزود: با ورود این خودروی سنگین به استان خراسان رضوی، ماموران انتظامی وارد عمل شده و پس از توقیف خودروی مذکور، در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه تریلر جاسازی شده بود را کشف کردند.

انتهای پیام//م. ن

کشف مواد افیونی ازیک دستگاه تریلر در بجستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.