کمپانی ال‌جی تیزری جدید از V40 ThinQ منتشر کرد که تمام زوایای این گوشی را به نمایش گذاشت.

تیزر جدید ال‌جی برای V40 ThinQ منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه آینده میلادی یعنی اکتبر، ماهی بسیار شلوغ در حوزه صنعت تولید گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید اما اکتبر امسال از سال‌های گذشته هم شلوغ‌تر خواهد بود. گوگل، HMD Global، هوآوی، ال‌جی، Razer، سامسونگ و احتمالا وان‌پلاس از آغاز هفته بعد شروع به معرفی گوشی‌های خود می‌کنند. در این میان، ال‌جی و HMD Global اولین کمپانی‌هایی خواهند بود که دستگاه‌های جدید خود را در 4 اکتبر معرفی خواهند کرد و اگرچه نمی‌دانیم که برنامه دیگر شرکت‌ها برای معرفی محصولات خود چیست، مطمئن هستیم که ال‌جی قرار است از V40 ThinQ رونمایی کند.

در طول زمانی که مشخص شد ال‌جی روی این گوشی کار می‌کند تا به حال، چندین رندر که ظاهر گوشی را نشان می‌دهند و بسیاری از مشخصات آن در فضای مجازی لو رفته است و به احتمال زیاد همین مسئله باعث شده است که این شرکت اهل کره جنوبی تیزر V40 ThinQ را کمی زودتر از انتظار منتشر کند. بر خلاف برخی از کمپانی‌های تولید کننده اسمارت‌فون که از نشان دادن طراحی نهایی محصول جدید خود اجتناب می‌کنند، ال‌جی مشکلی با این قضیه ندارد.

ویدئوی منتشر شده از گوشی جدید ال‌جی، V40 ThinQ را از تمام زوایا نشان می‌دهد و وجود پنج دوربین روی این گوشی را ثابت می‌کند. با توجه به ویدئوی منتشر شده، سه دوربین این گوشی در پشت دستگاه و دو دوربین آن در جلوی دستگاه قرار گرفته‌اند. کمپانی کره‌ای ال‌جی هنوز برخی از اطلاعات را از جمله رزولوشن و عملکرد این دوربین‌ها زیر پرده نگه داشته است تا در زمان رونمایی رسمی آن‌ها را معرفی کند.

جدای از سه دوربینی که در پنل پشتی این گوشی قرار گرفته‌اند، یک حسگر اثر انگشت هم در زیر دوربین سه‌گانه V40 ThinQ در نظر گرفته شده و فلش LED دوربین در کنار لنزهای آن قرار داده شده است. جراید ال‌جی هم که روز گذشته منتشر شدند، نشان می‌دهند این محصول جدید نمایشگر 6.4 اینچی خواهد داشت و این که در سه رنگ قرمز، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد.

حال باید تا 4 اکتبر منتظر بمانیم تا ال‌جی از محصول جدید خود، V40 ThinQ را رونمایی کند و ببینیم آیا این کمپانی تغییراتی در گوشی جدید خود ایجاد کرده یا مانند سامسونگ و اپل، طراحی همیشگی را مورد استفاده قرار داده است. در ادامه می‌توانید تیزر رسمی منتشر شده توسط ال‌جی را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: تاریخ‌سازی اپل / سیر تکاملی گوشی‌های اپل در طول تاریخ


انتهای پیام/

تیزر جدید V40 ThinQ، محصول بعدی ال‌جی منتشر شد +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.