مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد کمبود زیرساخت‌ها و نبود حامی مالی را از معضلات مهم پیش روی ورزش بانوان می‌داند وتاکید دارد که باید 30 درصد از اعتبارات هیات ها به ورزش بانوان اختصاص داده شود

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمددرگفت گو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛با بیان اینکه  تعداد بانوان ورزشکار دعوت شده این استان به تیم‌های ملی در سه سال گذشته حدود 61 درصد رشد داشته ایت گفت: این یعنی یک جهش قابل توجه وبزرگ درحوزه بانوان اتفاق افتاده، جهشی که تاپیش ازاین برای استان ما غیرقابل تصور بود.

 علوی  کمبود زیرساخت‌ها و نبود حامی مالی را از معضلات مهم پیش روی ورزش بانوان می‌داند وتاکید دارد که باید 30 درصد از اعتبارات هیات ها به ورزش بانوان اختصاص داده شود تا این هیات ها با انگیزه وتحرک بیشتری درحوزه ورزش بانوان گام بردارند.

وی تصریح کرد:دراین حوزه طی سال گذشته 67 نفربه تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد 23 نفر به عضویت تیم ملی درآمدند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمدادامه داد:در سال گذشته ورزشکاران هم استانی درکشور موفق به کسب 109 مقام اول،48 نفرمقام دوم و 80 نفرمقاوم سوم شدند.

علوی افزود:در عرصه‌های آسیایی نیز 4 نفرموفق به کسب مقام اول،2 نفرموفق به کسب مقام دوم و 3 نفر موفق به کسب مقام سوم شدندکه درعرصه های جهانی نیز ورزشکاران استانی موفق به کسب 4 مدال ارزشمند رنگارنگ وجهانی شدند که جهش ورشد قابل ملاحظه و محسوسی را نسبت به دوره‌های قبل نشان می‌دهد. 

انتهای پیاک/د

کمبود زیرساخت‌ها و نبود حامی مالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.