حامی مالی 2 تیم استقلال و پرسپولیس، جایزه ویژه ای برای هواداران سرخابی های پایتخت در نظر گرفته است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربی ۸۸ فوتبال پایتخت میان استقلال تهران و پرسپولیس در حالی قرار است، امروز ( ۵ مهرماه ) در ورزشگاه آزادی برگزار شود که سرخپوشان وضعیت بهتری نسبت به آبی پوشان دارند و با کسب ۱۵ امتیاز و پس از پدیده مشهد در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند، اما استقلالی‌ها پس از گذشت ۷ هفته از لیگ و یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبا، تنها یک پیروزی بدست آوردند و با ۷ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

۲ تیم، دیروز ( چهارشنبه ) آخرین تمرینات خود را برگزار کردند تا پس از ریکاوری و استراحت، راهی بزرگترین بازی قاره کهن شوند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ۷ بازی گذشته در لیگ مقابل پدیده مشهد، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و سپیدرود رشت به پیروزی دست یافتند و رو در روی نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم به تساوی رسیدند تا بدون شکست و کسب ۱۵ امتیاز در جدول لیگ دوم باشند.

از سویی دیگر استقلال مقابل تیم‌های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران متوقف شده، تراکتورسازی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داده و مقابل شاگردان تارتار در پارس جنوبی جم یک بر صفر شکست خورده است تا با کسب ۷ امتیاز در رده یازدهم جدول باشند.

درحالیکه درب های ورزشگاه آزادی از ساعت 08:30 برای طرفداران باز شد، هواداران زیادی در حال ورود به استادیوم هستند و بر همین اساس، حامی مالی مشترک سرخابی ها که یک اپراتور تلفن همراه است، جایگاهی تعبیه کرده که هواداران در آنها به انجام دادن بازی های کامپیوتری و فوتبالدستی مشغول هستند و ساعت های خود را تا آغاز دربی 88 می گذرانند.

جایزه ویژه حامی مالی برای هواداران استقلال و پرسپولیس

البته جایزه ویژه حامی مالی هم برای هواداران استقلال و پرسپولیس جالب است و مسئولان به برندگان یک جا سوییچی می دهند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، امروز ( ۵ مهرماه ) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

نظر کارشناسان استقلال و پرسپولیس پیش از شهرآورد ۸۸

آخرین تمرین استقلال قبل از دربی ۸۸

بلیت فروشی اینترنتی پرسپولیس به پایان رسید/۳۰ درصد جایگاه استقلالی ها عاری از تماشاچی


انتهای پیام/

جا سوئیچی، جایزه هواداران استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار