سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بر ضرورت برنامه‌ریزی و هماهنگی دقیق در اجرای برنامه‌های گرامیداشت اربعین حسینی و اعزام زائرین به عتبات عالیات در این ایام تاکید کرد.

ضرورت برنامه ریزی دقیق در اجرای برنامه های اربعینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ کریم شعبانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در ستاد گرامیداشت اربعین حسینی، با بیان اینکه حرکت سیل عظیم زائران حسینی به سوی کربلای معلی رویدادی مردمی و گسترده است گفت:با برنامه ریزی های دقیق می توان از وقوع بسیاری از حوادث و مشکلات در ایام اربعین پیشگیری کرد.

وی افزود:بدلیل استقبال بسیار گسترده مردم از حرکت به سوی کربلای معلی، وزارت کشور با تشکیل ستاد اربعین در تهران، استان ها و تمامی شهرستان ها اقدام به ایجاد انسجام و هماهنگی در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی نمود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد:مدیریت مباحث مربوط به تامین اقلام مورد نیاز جهت راه اندازی موکب های عزاداری در شهرهای مختلف کشور عراق بسیار مهم است.

وی گفت:در آماده سازی تجهیزات و جمع آوری و ارسال کمکهای مردمی باید زمان بندی پیش بینی شده مدنظر قرار گیرد و گروههای شهرستانی نهایت همکاری و هماهنگی را در این خصوص داشته باشند.

شعبانی تصریح کرد:باید مراقبت ها و پیشگیری های لازم در ایام اربعین با حساسیت و دقت بیشتری صورت گیرد تا از وقوع مشکلات و حوادث مختلف پیشگیری گردد.

انتهای پیام/ن

 

حرکت سیل عظیم زائران حسینی به سوی کربلای معلی رویدادی مردمی و گسترده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.