امام جمعه قزوین گفت: زمانی که ارتباط رسانه با اهل بیت (ع) و منابع دینی بیشتر باشد یک رسانه به خوبی می‌داند که باید به چه مبحثی بپردازد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار اعضای بسیج رسانه گفت: زمانی که ارتباط رسانه با اهل بیت (ع) و منابع دینی بیشتر باشد یک رسانه به خوبی می‌داند که باید به چه مبحثی بپردازد و چه موضوعی را مورد نقد قرار دهد و مسیر درست را به مردم روشنگری کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: یکی از تاکیدات متون دینی ایستادگی در مقابل دشمنان نظام و اسلام است، چرا باید در مقابل نگاه یک رسانه ای، مبانی اخلاقی، دینی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی زیر سوال برود و یک رسانه سکوت کند؟ امروز رسانه‌های ما در این زمینه کوتاهی می‌کنند.

وی ادامه داد: قرآن منافقین را کسانی معرفی می‌کند که کافران را به دوستی می‌گیرند و عزت را از کافران طلب می‌کنند امروز هم برخی از مسئولان ما به دشمن اعتماد کرده اند و رسانه هم در نقد از این مسئولان کوتاهی می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: از ظرفیت رسانه به خوبی استفاده نمی‌شود چراکه تا به امروز در مطالبه گری از مسئولان کوتاهی شده است، باید به دور از گرایش‌های جناحی و حزبی خیانت برخی مسئولان را روشنگری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه رسانه باید واسطه‌ای بین مردم و واقعیت‌های جامعه باشد. تصریح کرد: امیدبخشی به معنای انتقاد نکردن نیست، بلکه باید روشنگری کرد و واقعیت‌ها را نشان داد.

وی افزود:کاخ نشینی مسئولان و‌کوخ نشینی مردم واقعیت جامعه است ما باید چشم بینا و بصیر و زبان گویا و فریادگری داشته باشیم تا بتوانیم در مسیر انقلاب قرار بگیریم.

نماینده، ولی فقیه در استان درباره پیاده روی اربعین گفت: امسال عده‌ای به دنبال این هستند که آفت‌های فرهنگی و اقتصادی زیادی را متوجه اربعین کنند، اربعین نماد حماسه مقاومت اسلامی در منطقه است نباید مثل یک عزاداری معمولی دیده شود.

انتهای پیام/

دیدار اعضای بسیج رسانه  با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.