جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی گفت:کشور ما در دوران دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر در برابر قدرت‌های جهان ایستاد.

تفکر انقلابی و روحیه جهادی عامل پیروزی در دفاع مقدس شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛حجت الاسلام طاهری  جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی در نشست بصیرتی در روستای عبدل آباد مه ولات گفت:دوران دفاع مقدس برگ زرین از انقلاب اسلامی است برای اولین بار در تاریخ حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم در اختیار دشمن قرار نگرفت.
 
وی با اشاره به اینکه تفکر انقلابی و روحیه جهادی باعث پیروز در دفاع مقدس شد، افزود: در این برهه حساس نیز اگر تجربه دفاع مقدس نبود دشمن به راحتی ما را شکست می‌داد و ما باید امروز آن روحیه جهادی و تفکر انقلابی هشت سال دفاع مقدس را سرلوحه خود قرار دهیم.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی در ادامه با تاکید بر اینکه ما امروزه بحران اخلاق را در جامعه شاهد هستیم، افزود: بعضی از مشکلات امروز جامعه را خودمان ایجاد کردیم و متاسفانه شاهد هستیم که منافع فردی بر منافع جمعی مقدم شمرده می‌شود که این خود سرآغازی برای شکست در مقابل دشمن است.

حجت الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: اتکا به داخل راه چاره است و این اقتدار و عظمت به برکت خون شهدا است و باید قدر آن را بدانیم.
 
انتهای پیام//م.م

برگزاری نشست بصیرتی در روستای عبدل آباد مه ولات

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.