رقابتهای سری آ ایتالیا با برگزاری پنج دیدار همزمان از ساعت 22 و 30 دقیقه پیگیری شد .

یوونتوس و ناپولی با قدرتنمایی به هم رسیدند/خروج رم از بحران پیش از دربیبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابتهای هفته ششم سری آ ایتالیا با برگزاری پنج دیدار همزمان از ساعت 22 و 30 دقیقه پیگیری شد که در مهمترین بازیها، تیم های مدعی یوونتوس ، ناپولی و رم پیروز شدند.

تیم یوونتوس در خانه میزبان بولونیا بود که موفق شد با دو گل حریف را شکست دهد. پائولو دیبالا دقیقه 12 و بلیز متوئیدی دقیقه 16 گلهای بیانکونری را به ثمر رساندند تا این تیم هر شش مسابقه این فصل خود را در سری آ برده باشد و با 18 امتیاز صدرنشین است.

ناپولی تیم دوم جدول نیز موفق شد با سه گل مهمانش پارما را با شکست بدرقه کند. اینسینیه دقیقه 4 و میلیک دقایق 47 و 85 گلهای پارتنوپی را به ثمر رساندند. شاگردان آنچلوتی شنبه هفته آینده در هفته هفتم سری آ در دیداری حساس به مصاف یوونتوس صدرنشین خواهند رفت.

تیم رم که در هفته های اخیر نتایج بسیار ضعیفی گرفته بود، در ورزشگاه المپیکو میزبان فروزینونه بود که با چهار گل پیروز شد. چنگیز اوندر 2 ، خاویر پاستوره 28 ، استفان الشراوی 35 و الکساندر کولاروف 87 گلهای جالوروسی را در این دیدار به ثمر رساندند تا شاگردان دی فرنچسکو پیش از دربی حساس شنبه هفته آینده مقابل لاتزیو از بحران خارج شود و دومین پیروزی فصل را به دست آورند.گرگها با این پیروزی 8 امتیازی شدند و به رتبه دهم جدول رسیدند.

در دیگر مسابقات همزمان، جنوا با دو گل کیه وو را شکست داد و مصاف تیم های کالیاری و سمپدوریا بدون گل مساوی شد.


بیشتر بخوانید:اودینزه 1 - لاتزیو 2/پرواز عقاب ها به رتبه سوم

جدال سرخابی‌ها در انگلیس هم اوج گرفت/ یوونتوس با رونالدو به مصاف پارما می‌رود/ چشم آمیان به ساق‌های ملی پوش ایرانی


انتهای پیام/

نتایج هفته ششم سری آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار