معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با بررسی‌ها و نشست‌های انجام شده کالا‌های متروکه در محوطه بندر بوشهر حداکثر تا یک ماه تعیین تکلیف و در اختیار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی این استان قرار می‌گیرد.

تعیین تکلیف کالا‌های موجود در محوطه بندر بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت کالا‌های متروکه در محوطه بندر بوشهر افزود: تعیین تکلیف کالا‌های موجود در محوطه بندر بوشهر باید تسریع و طبق قانون و مقررات شرایطی فراهم شود تا کالا‌های مکشوفه مدت زمان زیادی در انبار‌ها رسوب نکند.

وی بیان کرد: برای تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باید بر اساس قانون اقدام‌های عاجل صورت گیرد تا از فاسد شدن آن‌ها با توجه به تاریخ انفضای کالا‌ها جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: بخشی از کالا‌های متروکه با توجه به اینکه تاریخ انقضا داشته و یا مواد غذایی هستند، باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

خورشیدی بیان کرد: دستگاه‌های ذیربط از جمله بنادر و دریانوردی، گمرک و جمع آوری وفروش اموال تملیکی استان بوشهر حداکثر تا مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف کالا‌های متروکه کانتینری در محوطه بندر بوشهر اقدام کنند.

وی، تاکید کرد: اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر نیز پس از ارزیابی کالا‌ها نسبت به خروج آن‌ها از محوطه بندر و با گرفتن مجوز‌های لازم نسبت به فروش اقدام کند.

انتهای پیام/م

کالاهای متروکه در بندر بوشهر تعیین تکلیف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.