فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک محموله قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: یک سارق با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شد.

سارق با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سید جواد رضوی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با انواع سرقت و جلب رضایت شهروندان و در پی وقوع چند فقره سرقت در بخش شبانکاره، شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت‌ها به‌عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مأموران پلیس شخصی به نام «ح-ح» که حین سرقت موتورجوش و مقداری کابل از بلوک‌زنی اطراف شبانکاره بود دستگیر شد.

سرهنگ رضوی بیان کرد: متهم در بازجوئی‌ها و تحقیقات فنی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، سرقت داخل خودرو، سرقت منزل، سرقت در معابر اعتراف و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی قاچاق شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و یخچال را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان داشت: این محموله به صورت غیرقانونی از طریق یکی از شهرستان‌های استان بارگیری و در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود.

سرهنگ رضوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در همین ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/م

محموله قاچاق در دشتستان توقیف شد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.