آیین بزرگداشت مرحوم آیت الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی، عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه استان سمنان در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیین بزرگداشت مرحوم آیت الله اشرفی در شاهرود از سوی جامعه روحانیت، حوزه های علمیه و بسیج طلاب شاهرود برگزار شد.
حجت الاسلام علی شریعتمدار طهرانی، استاد حوزه علمیه شاهرود در این مراسم گفت: فقدان شخصیت هایی همچون آیت الله اشرفی شاهرودی ضایعه بزرگی برای جامعه اسلامی است و پر شدن خلأ اینگونه شخصیت های علمی برای حوزه علمیه زمان بر است.

وی با اشاره به فعالیت علمی و حوزوی آیت الله اشرفی شاهرودی افزود: این عالم فرزانه ۴۰ سال در شاهرود در کرسی تدریس، تربیت طلبه و خدمت به حوزه علمیه فعالیت داشت.

حجت الاسلام شریعتمدار طهرانی گفت: این عالم ربانی منشاء اثر در شهر خودش با مردم و همراه مردم بود و تشییع پیکر با شکوه وی نشانه مردمی بودن این عالم وارسته بود.

آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی عضو شورای عالی حوزه علمیه استان سمنان، صاحب کرسی درس خارج فقه و از علمای سرشناس کشور در فقه و کلام، بامداد 21 شهریور بر اثر عارضه قلبی در شاهرود دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام / گ

بزرگداشت مرحوم آیت الله اشرفی در شاهرودبرگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار