کوهنورد گناوه‌ای که موفق به فتح ۳۱ قلعه مرتفع از ۳۱ استان کشور شده بود به گناوه بازگشت.

استقبال از محمد حسن تاجدینی کوهنورد گناوه‌ای

محمد حسن تاجدینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: در این مدت سه ماه سختی های زیادی کشیدم. دور از خانواده بودم و با ماشین شخصی خودم کل مسیر‌ها را طی کردم اما افتخار میکنم اولین کوهنوردی هستم که در شهرستان گناوه و حتی استان بوشهر توانستم در کشور چنین رکوردی را زده باشد و طی سه ماه توانستم ۳۱ قلعه مرتفع کشور را فتح کنم.

وی گفت: شروع این برنامه در ۲۵ خرداد ۹۷ و از قله شاهوار استان سمنان و پایان آن چهارم مهر ماه ۹۷ و قله بیرمی استان بوشهر بود که ۱۰۰ روز زمان کل پروژه بود و میانگین ۳ روز یک صعود است که یک رکورد محسوب می‌شود.

 کوهنورد گناوه‌ای گفت: در کارنامه ام سه بار صعود به قله دماوند، صعود به قله کلیمانجارو کشور تانزانیا بام آفریقا را دارم و در حال حاضر نیز تمرین خط راس‌های تمام قله‌های ایران را در برنامه دارم.

وی ادامه داد: از مسئولان درخواست دارم از من حمایت کنند تا بتوانم به قله‌های بلند جهان چون قله‌های هیمالیا صعود کنم و اگر مسئولان از برنامه‌هایم حمایت کنند در آبان ماه برای صعود به قله مراپیک هیمالیا می‌روم و یکی از هیمالیانوردان استان خواهم بود.

رحمان عمادی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  گفت: در شهرستان گناوه پتانسیل‌های زیادی وجود دارد که اگر شکوفا بشوند می توانند در سطح ملی و بین المللی حرف‌های زیادی بزنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه گفت: محمد حسن تاجدینی نمونه ای از آن هاست  که موفق به دریافت سیمرغ بلورین از هئیت کوهنوردی کشور شده است.

انتهای پیام/م

بازگشت کوهنورد گناوه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.