۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در مازندران کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات ملی طرح‌ های مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد.

وی از کشف ۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در استان افزود: در این راستا ۶ هزارلیتر سوخت، ۱۲۱ هزار نخ سیگار، ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و ۱۳۵ دستگاه لوازم و تجهیزات رایانه‌ ای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

سرهنگ مفخمی کشف ۶۲ تن چوب جنگلی قاچاق، ۲ هزار شاخه گیاه چلم و ۸۹ تن برنج خارجی را از دیگر موفقیت‌های این طرح‌ها برشمرد و گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی‌ های ملی است، افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغتل جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کالای قاچاق مازندران زیر ذره بین پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار