عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ترامپ ضمن اعمال تحریم‌های اقتصادی قصد دارد تا در ایران نوعی جنگ روانی به راه بیندازد، لذا مردم باید آگاه باشند.


ترامپ می‌خواهد در ایران جنگ روانی به راه بیندازد/ روحانی در سازمان ملل توانست اتهامات بسیاری را علیه ایران از بین ببردمحمدجواد جمالی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: ترامپ در سخنرانی خود در صحن علنی سازمان ملل باعث سرشکستگی ملت آمریکا شد.

وی افزود: اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره ایران و دیگر کشورهای جهان به قدری غیر دیپلماتیک و تمسخرآمیز بود که حتی تمسخر کشورهای همسوی آمریکا را نیز برانگیخت و در صحبت‌های او علیه ایران تناقض و تمسخر نسبت به روابط بین‌المللی وضوح مشخص بود.

جمالی گفت: ترامپ در اظهارات خود ادعا کرد که آمریکا نمی‌خواهد در اداره امور کشورهای دیگر دخالت کند، در حالیکه وزیر خارجه این کشور دو ماه پیش 12 دستورالعمل را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد.

وی یادآور شد: با دقت به سخنان رئیس جمهور آمریکا در می‌یابیم که وی ضمن تحریم اقتصادی ایران قصد دارد تا نوعی جنگ روانی را در کشور به راه بیندازد، لذا مردم باید در این باره بینش و آگاهی لازم را داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سخنان روحانی در سازمان ملل هم خاطرنشان کرد: رئیس جمهور کشورمان بسیار هوشمندانه به تمام مسائلی که باید درباره همسایگان، برجام، رابطه با کشورهای اروپایی پرداخت.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: روحانی با سخنان خود توانست بسیاری از اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران را از بین برده و بیش از گذشته اقتدار کشورمان را به تصویر بکشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
مسئولین محترم نیز هوشیارانه اتاق فکر علیه جنک اقتصادی ترامپ سازماندهی کرده و برنامه های منظم اقتصادی پیشگیرنده برای تک تک استانها وکل کشور طراخی وعملی بفرمایند.

تاشود چشم دشمنان کور
آخرین اخبار