مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر در نشست استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف برای کاهش لغو و تأخیر پروازهای این شرکت از فروگاه بیرجند قول مساعد دادند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام عبادی  نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف  گفت: مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر بیان کردند به علت اینکه جمعیت خراسان جنوبی و مرکز آن بیرجند در مقایسه با دیگر استان ها و مراکزشان کمتر است بنابراین نمی توان برای پروازهای فرودگاه بیرجند از هواپیماهای ایرباس 300 استفاده کرد و به همین علت پروازهای فرودگاه بیرجند همگی با فوکر 100 انجام می شود.
 
وی افزود: به گفته مسئولان ایران ایر چون تعداد هواپیماهای این شرکت در کشور کمتر از 10 فروند است و در یکی دو ماه گذشته چند دستگاه از فوکرهای 100 دچار نقص فنی شده ، سبب شده مشکلات لغو پرواز و یا تأخیر آنها پیش آید که در تلاشیم با برطرف کردن نقص فنی هواپیماها، این مشکلات را مرتفع کنیم.

مسئولان ایران ایر اعلام کرده اند که در این مدت تنها پروازهای بیرجند تأخیر نداشته و حتی فرودگاه های برخی شهرها همچون سنندج از بیرجند بیشتر کنسلی پرواز و یا تأخیر پرواز داشته اند که شرکت ایران ایر حاضر است فهرست این شهرها را به اطلاع مردم خراسان جنوبی برساند.

نماینده مردم بیرجند ، درمیان و خوسف گفت: همچنین در صحبت با استاندار قرار شد استانداری با همکاری فرودگاه بیرجند به دنبال عقد قرارداد با شرکت های هواپیمایی دیگر نیز باشد تا مشکلات شرکت ایران ایر در تأمین هواپیما ، موجب نارضایتی مردم استان نشود.
 
شرکت هواپیمایی ایران ایر علاوه بر لغو پروازهای بسیار از آغاز امسال، حدود 25 پرواز در مسیرهای رفت و برگشت بیرجند - تهران را در مهر امسال کنسل کرده است.

 انتهای پیام/ ط آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار