به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: همزمان با سفر وزیر نیرو به این استان ،اولین نیروگاه خورشیدی مگاواتی، در ناحیه صنعتی صیدآباد شهرستان دامغان افتتاح می شود.

 وی با اشاره به این که ظرفیت این نیروگاه 1.3مگاوات می باشد افزود: این نیروگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به اجرا درآمده و برق تولیدی آن به شبکه متصل شده است.

وی یادآور شد: پروژه بهینه سازی شبکه 20 کیلوولت فیدر هنرستان از روستای سه برار تا روستای محمد آباد شهرستان گرمسار به طول 10 هزار متر در سفر مقام عالی وزارت نیرو افتتاح می گردد.

موسوی زاده با عنوان این که نیروگاه مقیاس کوچک (DG) پنج مگاواتی در شهرک صنعتی ایوانکی از دیگر پروژه های قابل افتتاح مربوط به این سفر می باشد افزود: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده و فاز اول آن به میزان یک مگاوات افتتاح و برق تولیدی آن به شبکه توزیع متصل گردیده است.

موسوی زاده خاطرنشان ساخت: این پروژه ها به صورت همزمان افتتاح می گردند و به منظور بهره برداری از آنها ، مبلغ 95 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام / گ

حضور وزیر نیرو فردا پنجشنبه در سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.