رئیس بازرسی نیروی انتظامی تهران بزرگ از احداث ۴۰ کلانتری جدید در سطح شهر تهران برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد.

پایتخت صاحب ۴۰ کلانتری جدید می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمد کریم بیات رئیس بازرسی نیروی انتظامی تهران بزرگ از برنامه‌های فرماندهی انتظامی برای احداث ۴۰ کلانتری جدید در سطح شهر تهران جهت پاسخگویی بیشتر و بهتر به شهروندان خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده و با توجه به گسترش و افزایش جمعیت تهران، همچنین وجود شهرک‌های اقماری در پایتخت ایجاد ۴۰ کلانتری برای کلانشهر تهران به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد کلانتری یک کلانتری در یکی از مناطق جنوبی تهران تجهیز شده و همزمان با هفته ناجا راه اندازی می‌شود، افزود: ساخت این کلانتری‌ها با توجه به اعلام نیاز شهروندان و بررسی نیاز مناطق از سوی همکارانم صورت گرفته است.

رئیس بازرسی نیروی انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اعلام اینکه امنیت و پایداری آن در گروه مشارکت جمعی شهروندان محقق می‌شود، گفت: بدون شک در ایجاد کلانتری‌های جدید کمک مردم و دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها و معتمدان محله می‌تواند موثر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
اين كلانتريا بيشتر باس تو مناطق مستضعف و متراكم تاسيس بشه كه امنيت مردم كمتره