مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران از راه اندازی کارگزاری صندوق ضمانت صادرات کالاهای غیرنفتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سید کمال سید علی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان گفت: کارگزاری صندوق ضمانت صادرات کالاهای غیرنفتی تا پایان مهرماه در هرمزگان راه اندازی می شود.

وی افزود: کارگزاری صندوق ضمانت صادرات کالاهای غیرنفتی با توجه به ظرفیت های موجود صنایع و معادن و کشاورزی این استان ایجاد می شود.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران ضمانت مالی کالاهای صادراتی، معرفی صادرکنندگان به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات ، اعتبار سنجی و ارائه اطلاعات لازم به خریداران و فروشندگان کالا را از مهمترین اهداف راه اندازی نمایندگی این صندوق در بندرعباس عنوان کرد.

وی گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران به منظور حمایت از صادرکنندگان و پوشش بیمه ای کالاهای غیرنفتی در کشور راه اندازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان هم در این نشست به فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای توسعه صادرات در استان تاکید کرد.

ایرج حیدری افزود: هرمزگان با دارا بودن موقعیت جغرافیایی ظرفیت مناسبی برای صادرات انواع موادغیرنفتی دارد.

وی توجه به اشتغال جوانان را از مهم ترین نتایج تولید و صادرات محصولات در هرمزگان دانست که باید مورد توجه فعالان این بخش قرار گیرد.

انتهای پیام/ر

افزایش صادرات راهی برای توسعه اشتغالزایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.