استفاده برخی از زنان چین از چند برند لوازم آرایشی تقلبی موجب ایجاد حساسیت های پوستی شدید در صورت آنها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس چین به تازگی گزارش هایی در خصوص ایجاد حساسیت های پوستی گروهی از مشتریان پس از استفاده از یک نوع ماسک صورت دریافت کرد. صورت این مشتریان پس از استفاده از این نوع ماسک صورت خانگی دچار ورم شده بود تا جاییکه آنها به سختی قادر به باز کردن چشمهای خود بودند. بررسی های پلیس چین نشان می داد این ماسک خانگی در منطقه " گوانگ ژو" چین ساخته می شود.

این تحقیقات پلیس به نتایج شوک آوری منتهی شد. برای مثال در این محصولات باکتری هایی پیدا شد که عملکرد باکتری های طبیعی روی پوست مصرف کنندگان را دچار اختلال و در نتیجه ایجاد حساسیت های مختلف از جمله متورم شدن صورت می کرد. باکتری های طبیعی روی پوست وظیفه مبارزه با میکروب هایی را دارند که منجربه ایجاد بیماری می شوند. پس از تکمیل گزارش پلیس مسئولان بهداشت چین این ماسک های آلوده به باکتری را تقلبی اعلام کردند.

سرانجام استفاده از لوازم آرایشی تقلبی! + فیلم//

به علاوه در دو برند دیگر از این محصولات مقداری گلوکوکورتیکوئید؛ نوعی هورمون استروئیدی پیدا شد. اگرچه برخی از هورمون های خاص در برابر برخی آماس موثر هستند و می توانند موجب پر شدن برخی منفذهای صورت فرد مصرف کننده شوند اما در دراز مدت می توانند موجب قند خون و در نتیجه بیماری دیابت، افزایش سطح کلسترول خون  شوند و با ایجاد اختلال در سیستم ایمنی فرد  خطر ابتلا به انواع عفونت ها را افزایش دهند.

گفتنی است؛ استفاده از لوازم آرایشی تقلبی و ایجاد حساسیت در برخی مصرف کنندگان در حالی در رسانه های چین خبرساز شد که چند روز پیش نیز یک زن جوان سنگاپوری در اثر مصرف یک معجون جانش را از دست داده بود. این زن که برای تسکین درد پای خود به مدت 6 ماه از این معجون استفاده می کرد در حالی که دچار بدحالی و تنگی نفس شده بود جانش را از دست داد.

سرانجام استفاده از لوازم آرایشی تقلبی! + فیلم//
انتهای پیام/

بلایی که ماسک های تقلبی خانگی سر مشتریان آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار