دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، پنج شنبه ۵ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربی ۸۸ فوتبال پایتخت میان استقلال تهران و پرسپولیس در حالی قرار است، پنج شنبه ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که سرخپوشان وضعیت بهتری نسبت به آبی پوشان دارند و با کسب ۱۵ امتیاز و پس از پدیده مشهد در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند، اما استقلالی‌ها پس از گذشت ۷ هفته از لیگ و یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبا، تنها یک پیروزی بدست آوردند و با ۷ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

ترکیب دلخواه تان را در دربی 88 انتخاب کنید

۲ تیم، دیروز (سه شنبه) آخرین تمرینات تاکتیکی خود را برگزار کردند تا پس از ریکاوری و استراحت در تمرین امروز (چهارشنبه) راهی بزرگترین بازی قاره کهن شوند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ۷ بازی گذشته در لیگ مقابل پدیده مشهد، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و سپیدرود رشت به پیروزی دست یافتند و رو در روی نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم به تساوی رسیدند تا بدون شکست و کسب ۱۵ امتیاز در جدول لیگ دوم باشند.

از سویی دیگر استقلال مقابل تیم‌های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران متوقف شده، تراکتورسازی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داده و مقابل شاگردانتارتار در پارس جنوبی جم یک بر صفر شکست خورده است تا با کسب ۷ امتیاز در رده یازدهم جدول باشند.

بر همین اساس از شما مخاطبان گرامی باشگاه خبرنگاران جوان می‌خواهیم، ترکیب دلخواه و مورد نظر تیم‌های محبوب تان را در قسمت ارسال نظرات کاربران برای ما ارسال کنید.

ترکیب احتمالی تیم استقلال تهران:

  • مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، همام طارق، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و روح الله باقری.

ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس تهران:

  • علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه و علی علیپور.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:فغانی برای ششمین بار داور دربی پایتخت شد

دربی خط قرمز هواداران و هشدار جدی برای شفر

راه تقلب تماشاگران در دربی بسته شد


انتهای پیام/

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس 5 مهرماه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، همام طارق، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و روح الله باقری.