­جنبش انصارالله از سرنگون کردن یک فروند هواپیمای جاسوسی وابسته به ائتلاف متجاوز به یمن خبر داد و اعلام کرد مواضع این ائتلاف را هدف حملات راکتی و موشکی گسترده قرار داده است.

سرنگونی هواپیمای جاسوسی متجاوزان به دست ­جنبش انصارالله یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­جنبش انصارالله یمن از سرنگون کردن یک فروند هواپیمای جاسوسی وابسته به ائتلاف متجاوز به یمن خبر داد و اعلام کرد مواضع این ائتلاف را هدف حملات راکتی و موشکی گسترده قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبا»، پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی دشمن را سرنگون کرد و عملیات منحصر به فرد مبارزان یمنی به مواضع دشمن، به هلاکت و زخمی شدن شماری از آنان منجر شد.

یک منبع نظامی به سبا گفت: پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن این هواپیمای جاسوسی متعلق به دشمن را در شمال منطقه الدریهمی در ساحل غربی یمن سرنگون کرد و در عملیاتی محل تجمع مزدوران سعودی را در این منطقه هدف قرار داد که بر اثر آن یک نفر کشته شد و تعدادی از آنان زخمی شدند و یک دستگاه خودرو زرهی متجاوزان منهدم شد.

این منبع افزود پیشروی نیرو‌های ائتلاف (متجاوز به یمن) در غرب منطقه التحیتا درهم شکسته شد و نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک نفر از عناصر متجاوز را کشتند و بیش از ۱۵ نفر از آنان را زخمی کردند. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مواضع متجاوزان را در غرب الجبیله هدف حملات هوایی قرار داد و بر اثر آن شماری از متجاوزان کشته یا زخمی شدند و به تجهیزات نظامی و خودرو‌های زرهی آنان ضربات سنگینی وارد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار