ثبت تصاویری از مردانی که همتشان لبخند بلند یک میهن را ماندگار کرد + فیلم

یکی از عکاسان دوران دفاع مقدس خاطراتی جالب از شهدای جنگ هشت ساله به ویژه شهید همت بازگو می‌کند و تصاویر زیبایی از آنها به ثبت رسانده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد ابراهیم همت مردی با اخلاص و فرمانده ای بزرگ بود که پس از گذشت سالها از شهادتش اما نامش همچنان سر زبان هاست.شهید همت یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی اش همرنگ بودنش با عوام و نیروهای تحت فرمانش بود.

یکی از عکاسان دوران جنگ تحمیلی خاطره ای جالب از او  و سایر رزمندگان جنگ هشت ساله تعریف می کند که در فیلم ذیل مشاهده می کنید.

 


بیشتر بخوانید: «مردان عاشورایی»، نمایشگاهی برای لمس وقایع دفاع مقدس


انتهای پیام/
 

ثبت وفایع دفاع مقدس + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
سلام. من یکسری خاطرات مربوط به عملکرد تعدادی از شهدا را خوانده ام و شنیده ام... که در دنیای کار و تحصیل هم می تونه باعث انگیزه و دلگرمی باشد... واقعا انسان های قابل احترام و قابل ستایشی بودند. کسانی مثل شهید باقری، شهید همت و حتی عده ای که معروف نیستند...از جان و دل کار می کردند و ویژگی های اخلاقی زیبایی داشتند... خواندن خاطراتشون واقعا لذت بخش هست.. به نظرم عقایدشون و هدف متعالیشون باعث شده بود شخصیت انسانیشون به نحو زیبایی رشد کنه ... من در مورد خارجی ها هم انسان درستکار و پاکی را ببینم خوشم میاد اما این آدمها یه حس زیبای خاصی را منتقل می کنند، هم تواضع و مهربانیشون، هم تلاش و سختکوشیشون و هم اینکه هر جا که لازم بوده شجاع و قاطع بودند... به نظر شخصیم ارتباطشون با خدا، درونیاتشون را لطیف کرده بود، در عین حال که در مقابل دشمن قاطع بودند و نمی ترسیدند...