رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بااشاره به معرفی 27 طرح صنعتی، معدنی و تجاری برای دریافت تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری به بانک ها گفت: این تسهیلات با سود ۶ درصد در اختیاراین واحدها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: با توجه به اهمیت نقش طرح‌های روستایی در توسعه اشتغال منطقه، طی سه ماهه اخیر مصوبه دریافت تسهیلات برای ۲۷ طرح صنعتی، معدنی و بازرگانی از طریق این سازمان دریافت و طرح‌های مذکور به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: مبلغ مصوب شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۴۶۸ میلیارد ریال می‌باشد که در صورت تکمیل طرح‌ها اشتغالزایی برابر ۴۸۳ نفر را خواهند داشت.

مروجی فرد تصریح کرد: تاکنون ۲ طرح از این تعداد موفق به دریافت تسهیلات مصوب شده به مبلغ ۴۰۰۰ میلیون ریال شده اند.

وی گفت: ۲۵ طرح باقی مانده در حال سیر مراحل اداری در بانک‌ها می‌باشند که در صورت دریافت تسهیلات به مبلغ ۴۶۴ میلیارد ریال برای ۴۶۸ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهند کرد.

مسلم مروجی فرد افزود: این تسهیلات با سود ۶ درصد در اختیار واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری قرار می‌گیرد و فرصت مناسبی جهت دریافت تسهیلات برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در منطقه می‌باشد که سرمایه گذاران محترم می‌توانند برای دریافت تسهیلات مذکور پس از ثبت نام در سامانه کارا به بخش تسهیلات این سازمان مراجعه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن تشکر از همراهی بانک‌های استان و جنوب، تصریح کرد: اگر بانک‌های عامل پروسه بررسی طرح‌های معرفی شده از طرف این سازمان را با سرعت بیشتر و در کوتاه مدت انجام و در راستای پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران منطقه همکاری بیشتری با این سازمان داشته باشند، ان شا الله با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغالزایی و پویایی اقتصاد در تمامی منطقه بویژه روستا‌ها میسر خواهد شد.
انتهای پیام/ی

دریافت تسهیلات برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار