شورای عالی افتاء استان کردستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام تروریستی اهواز، اعلام داشتند بدون شک این عملیات تروریستی مانع رشد و پیشرفت توان دفاعی کشور نخواهد شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مَن قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعاً
 
حادثه تروریستی اهواز بار دیگر مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی را داغدار نمود. مردمی که آمده بودند تا در نخستین روز از هفته دفاع مقدس شاهد نمایش قدرت نیروهای مسلح و تماشاگر ارتقای توانمندی‌های دفاعی نظامی و انتظامی نظام اسلامی باشند، ناگهان هدف حملات ناجوانمردانه ایادی و عوامل وابسته به سرویس‌های بیگانه قرار گرفتند و بی‌رحمانه بخاک و خون کشیده شدند.
 
بدون شک این عملیات تروریستی مانع رشد و پیشرفت توان دفاعی کشور نخواهد شد و در عزم قوای مسلح برای دفاع از ملت غیور ایران و حراست از مرزهای میهن اسلامی، خللی وارد نخواهد کرد و دولتمردان کشور را برای توسعه همه جانبه کشور و پیگیری مطالبات مشروع مردم بویژه ساکنان مناطق مرزی غرب کشور که حق عظیمی بر رقبه نظام اسلامی دارند، مصمم‌تر خواهد کرد.
 
اینجانبان ضمن محکومیت این اقدام کور و اعلام انزجار از عوامل و ایادی این جنایت هولناک، برای شهدای این واقعه دلخراش علو درجات و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل و برای بازماندگان این رویداد سهمگین، اجر جزیل و صبر جمیل مسألت مینمائیم وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ.
 
دبیر و اعضای شورای افتای استان کردستان

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.