حبیب زاده گفت: شرکت‌های پیام همشهری، گروه مجلات همشهری و توسعه چاپ همشهری تنها بر روی کاغذ ادغام شده‌اند و در واقعیت اینگونه نیستند.

شرکت‌های تابعه همشهری بر خلاف مصوبه هنوز ادغام نشده‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب زاده رئیس کمیسیون نظارت شوای شهر تهران در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه شورا در دوره سوم به منظور اهمیت استفاده از قابلیت‌های اجرایی و لزوم هماهنگی بر نحوه مدیریت بر سازمان‌ها شهرداری‌ را به سازماندهی شرکت‌های وابسته از طریق ادغام و واگذاری مکلف کرده است، اظهار کرد: یکی از بندهای این مصوبه مربوط به ادغام شرکت‌های پیام همشهری، گروه مجلات همشهری و توسعه چاپ همشهری است.

وی افزود: بر این اساس طبق آگهی منتشر شده در روزنامه رسمی، 94 شرکت پیام همشهری در فرآیندی قانونی صرفا روی کاغذ در مؤسسه همشهری ادغام شده‌اند و بر اساس قانون تجارت هویت مستقل حقوقی ندارند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ادغام شرکت پیام همشهری در عمل اجرایی نشده است، گفت: بر خلاف ماهیت مصوب ابلاغی به شورای تهران همچنان جدا از مؤسسه همشهری با هیأت مدیره به صورت شرکتی مجزا اداره می‌شود و امور مربوط به قراردادهای خرید و فروش و پرداخت حقوق کارکنان همانند یک شرکت انجام می‌شود.

حبیب زاده خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ گونه ادغام واقعی در حوزه مالی و بازرگانی همشهری صورت نگرفته و بر این اساس لازم است شهردار تهران به این امر توجه و رسیدگی کند.

وی در پایان با اشاره به انتصاب مدیر عامل جدید سازمان نیازمندی‌های همشهری خواستار بررسی فرآیند انتصاب او شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار