عضو تیم دوومیدانی استقلال گفت: در هر باشگاهی که به میدان رفته ام، کم‌فروشی نکرده‌ام و در استقلال هم تلاش می‌کنم تا با عملکردی خوبی داشته باشم.

رضا قاسمی عضو تیم دوومیدانی استقلال در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در تیم استقلال تهران اظهار داشت: با وجودی که حضورم در این فصل از لیگ دوومیدانی قطعی نبود، اما پس از مذاکراتی که با هادی سپهرزاد سرمربی تیم استقلال انجام دادم توافق کردیم تا در فصل جاری لیگ دوومیدانی برای این باشگاه مسابقه بدهم. امیدوارم این همکاری منجر به اتفاقات خوبی شود.

او ادامه داد: در وضعیت خوبی به سر می‌برم و طی این مدتی که در اصفهان حضور دارم تمرینات خوبی را داشته ام. تاکنون در هر باشگاهی که به میدان رفته ام، کم‌فروشی نکرده‌ام و در استقلال هم تمام توان خود را به کار می‌گیرم تا با عملکردی خوب زمینه خوشحالی مسئولان و هواداران این تیم پر طرفدار را فراهم کنم.

قاسمی در ادامه گفت: برخلاف سال گذشته تیم‌های خوبی، چون نفت، ذوب آهن، استقلال و ... در این فصل از رقابت‌های لیگ دوومیدانی حضور دارند و بدون شک همین اتفاق منجر به این می‌شود تا کیفیت رقابت‌ها 2 چندان شود. جوانان خوبی تاکنون جذب تیم ما شده اند و مطمئنم که می‌توانیم در حضور تیم‌های مدعی و صاحب نام به نتایج خوبی برسیم. تنها انتظارم این است که مسئولان این باشگاه به قول‌هایی که می‌دهند عمل کنند تا با خیالی راحت برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید:دونده نیمه ماراتن کشورمان مهرماه در تفلیس می‌دود

سپهرزاد: مسئولیت من در تیم دوومیدانی استقلال تنها جذب نفرات است

غیاثی: برخی ها به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند/ مگر می شود از قهرمان ملی استقبال نکنیم ؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار