مدیر عامل ناجی پاس از برگزاری نمایشگاه ایپاس از ۹ تا ۱۲ مهر در مصلی امام خمینی(ره) خبر داد.

برگزاری نمایشگاه ایپاس از ۹ تا ۱۲ مهر در مصلی امام خمینی(ره)به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز(سه‌شنبه) نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۸) با موضوع به روز رسانی، توسعه و ارتقای کمی و کیفی تجهیزات پلیس و استفاده از فناوری‌های روز گسترش فرهنگ، استفاده از تجهیزات ایمنی در جامعه، حمایت از نخبگان و مخترعان فعال و کمک به تجاری سازی ایده‌ها و طرح‌ها، ساماندهی فعالان حوزه پلیسی و مدیریت و هدایت ظرفیت‌های این بخش، فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسلیحات و مهمات و نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی در تهران برگزار شد.

علیرضا علی آبادی مدیر عامل ناجی پاس و دبیر نمایشگاه در ابتدای نشست ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و حادثه تروریستی اهواز و تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه، در رابطه با شرکت‌ها و گروه کالا‌های حاضر در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۸ اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ غرفه از شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه حاضر هستند.

وی افزود: محصولات ۱۹۳ برند مختلف از بیش از ۲۰ کشور با بیش از ۵ هزار عنوان محصول در نمایشگاه عرضه خواهد شد، همچنین بیش از ۱۵ اثر توسط نخبگان در ۱۱ غرفه در بخش مخترعان عرضه خواهد شد.

مدیر عامل ناجی پاس در ادامه گفت: ۱۷ رده‌ پلیس تخصصی و معاونت‌های پشتیبانی کننده و ارائه خدمات انتظامی برای عموم بازدید کنندگان و همچنین محصولات با گروه کالایی متنوع از قبیل: فناوری، اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، تسلیحات و مهمات، یونیفرم و لباس، نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی، ترافیک، آتش نشانی، امداد و نجات، سیستم‌های آموزشی و مشاوره‌ای و سایر زمینه‌های دیگر اعم از تجهیزات اشعه ایکس و نشریات تخصصی مرتبط در حوزه پلیسی، امنیتی و ایمنی در نمایشگاه حضور دارند.

دبیر نمایشگاه ایپاس 2018 در ادامه تصریح کرد: فضای اختصاص یافته به نمایشگاه در سال جاری حدود 18 هزار متر افزایش پیدا کرده است، همچنین فضای مسقف و رو باز و فضای کلی 35 هزار متر مربع است، همچنین در سال جاری سعی شده تا گروه کالا به لحاظ جانمایی بر روی سایت نمایشگاه ساماندهی و با این کار از پراکندگی محصولات جلوگیری شود تا بازدیدهای تخصصی و موضوعی و مرتبط آسان‌تر باشد.

وی افزود: از نظر محتوایی سعی شده همه گروه کالاهای مرتبط با امنیت و ایمنی شرکت داده شوند، یکی دیگر از ویژگی‌های محتوایی این نمایشگاه پیش‌بینی بیش از 10 نشست تخصصی در طول نمایشگاه است؛ همچنین برگزاری بخش ویژه چهل سالگی پلیس و انقلاب و مشارکت تمامی یگان‌های ناجا و حضور شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد دانشگاه‌ها در محل مشخصی تجمیع شده و همچنین تجمیع غرفه‌های بخش بین‌الملل در یک محل نیز به منظور تسهیل در بازدید غرفه‌های بخش در دستور کار قرار دارد.

علی آبادی در رابطه با تسهیلات ویژه بازدیدکنندگان و عموم شهروندان در این نمایشگاه گفت: استقرار وسیله ایاب و ذهاب از درب‌های ورودی متروی شهید بهشتی و مصلی به سالن برگزاری نمایشگاه، اختصاص پارکینگ 15 شماره برای بازدیدکنندگان نمایشگاه، ایجاد ایستگاه صلواتی در محوطه سالن برای پذیرایی از بازدیدکنندگان، ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها در خصوص آسیب‌های اجتماعی و مشاوره حقوقی و ثبت‌نام از عموم مردم به عنوان پلیس افتخاری و همیار پلیس در محل برگزاری نمایشگاه توسط پلیس پیشگیری ناجا در حال انجام است.

مدیر عامل ناجی پاس در خصوص برگزاری نشست‌های آموزشی گفت: در این نمایشگاه کارگاه‌های امنیت فضای مجازی، کارگاه آموزشی با عنوان پیشگیری از وقوع جرم و برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران به فعالان صنایع مربوطه و رؤسای پلیس تخصصی از اقدامات ما در برگزاری نمایشگاه در این خصوص است.

وی در خصوص بخش چلچراغ پلیس انقلاب در نمایشگاه بین‌المللی ناجی پاس 2018 گفت: در این بخش معرفی شرح وظایف مأموریت‌ها و دستاوردهای ارزشمند پلیس ایران در 40 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شیوه جذاب و موثر به مخاطبان اعلام می‌شود؛ همچنین معرفی شهدای شاخص نیروی انتظامی، آگاهی سازی آسیب‌ها و معایب فضای سایبری و نقش پلیس فتا در صیانت از کاربران در فضای مجازی و توجه به نقش پررنگ خانواده در پیشگیری از وقوع جرم از جمله موارد این بخش است.

علی‌آبادی در خصوص بخش چهل سالگی پلیس در این نمایشگاه گفت: در این بخش تاریخچه پلیس ایران، در عناوین پلیس در دهه 60( ژاندارمری، شهربانی و کمیته) پلیس در دهه 70(ادغام و تشکیل نیروی انتظامی) پلیس در دهه 80 (پیشرفت در خدمات و تجهیزات) و پلیس در دهه 90 (به روز رسانی خدمات و تجهیزات و استفاده از فناوری‌های فوق پیشرفته و نیز بومی سازی تجهیزات و همچنین معرفی شهدای شاخص نیروی انتظامی به عنوان طلایه‌داران همیشگی شهادت در حفظ امنیت سراسر کشور و مصداق بارز آیه شریفه « کونوا قوامین لله شهداء بالقسط » به عموم بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد،.

دبیر نمایشگاه ایپاس در رابطه با بخش فرهنگی و هنری این نمایشگاه گفت: در بحث فرهنگی و هنری به نقش خانواده و جایگاه آن در پیشگیری از وقوع جرم، آموزش‌های همگانی، غرفه مشاوره و غرفه حجاب و عفاف خواهیم پرداخت، همچنین در بخش کودک و نوجوان هشدارهای پلیس در حوزه کودک و نوجوان، غرفه همیاران پلیس، غرفه نقاشی کودکان و غیره و در فضای مجازی بررسی آسیب‌ها، تهدید‌ها و چالش‌های فضای سایبری و نیز کلاهبرداری‌ها و جرائم اینترنتی و در بخش پلیس در آینه هنر معرفی آثار هنری شاخص با موضوع پلیس، غرفه نقاشی دیواری، با موضوع پلیس، غرفه طراحی دیجیتالی، کاریکاتور و غرفه مسابقه عکاسی جزء این بخش نمایشگاه است.

وی از نصب نرم‌افزار موبایلی بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS در این نمایشگاه خبر داد و در رابطه با امکانات این نرم‌افزار گفت: امکان ثبت‌نام بازدید‌کنندگان، کاربران از طریق این بخش پس از ثبت‌نام یک کد شناسایی و دریافت آن با ارائه این کد به هنگام مراجعه به محل نمایشگاه کارت خود را جهت ورود می‌توانند دریافت می‌کنند، بارکد ارائه شده جهت ثبت بازدید از هر غرفه نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، همچنین امکان ورود غرفه‌داران و ورود به پروفایل کاربری خود، امکان ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه و همچنین امکان آگاهی از آخرین اخبار نمایشگاه در این نرم‌افزار وجود دارد.

علی‌ آبادی در خصوص حضور مراکز رشد دانشگاه‌ها و پارک‌های علمی و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در هفدهمین نمایشگاه تجهیزات پلیس گفت: حضور این مراکز کمک به جذب بیشتر کارآموزان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه در بازار کار و از ایجاد شغل می‌کند. همچنین ایجاد بازار صنایع کوچک و متوسط سنگین و تخصصی که بتواند در بازار کار رقابت پذیر باشد و در نوسازی، انتقال فناوری و استفاده از اکتشافات علمی جدید و همچنین افزایش بازدهی نیروی کار بالقوه و استفاده بهینه از این سرمایه عظیم ملی از حضور مراکز رشد دانشگاه‌ها در این نمایشگاه است.

وی در رابطه با دانشگاه‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: تعداد 14 مرکز رشد دانشگاهی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل ناجی پاس در رابطه با برگزاری مانور در این نمایشگاه گفت: اجرای مانورهای نمایشی در محوطه باز، نمایش تجهیزات پلیسی و راه‌اندازی سیمولاتور تیراندازی با سلاح مختلف از جمله مانورهای این نمایشگاه است.

وی در پایان در رابطه با بخش مخترعان حاضر در نمایشگاه گفت: حدود 70 اختراع و ابتکار و نوآوری از بخش‌های مختلف ناجا، فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد، طی سه مرحله داوری از بین 45 اثر دریافتی تعداد 15 اثر انتخاب و در قالب 11 غرفه در نمایشگاه عرضه خواهد شد و امکانات زیادی برای مخترعان در نظر گرفته شده است که تمام مراحل اخذ غرفه، برپایی غرفه، تجهیزات نمایشگاهی، پذیرایی اسکان و جابجایی این عزیزان به صورت رایگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۰:۳۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
شهرداری چطوری 52000 میلیارد بدهی بالا آوره این همه عوارض نوسازی و غیره گرفته میشه ... نکنه عوارض نوسازی و ساخت وساز بخشیده شده.باید از اون کسایی که این بدهی ها را بجا گذاشتند طلب کار باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
اول باید قوانین ترافیکی سخت تر بشه دوم مافیای خودرو اصلاح بشه خورو های برقی و پاک جایگزین خودروهای فعلی‌باشه حداقل سرنشین خودرو باید2نفر باشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
آقای هاشمی بااین وضع اداره کردن شهرتهران !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
چرا به فکر نیستید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
درود به شرف مهندس چمران وجاج باقرقالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
ناامیدیم
ناامیدددددددددددددددددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
ایداد وبیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
اگه هر کس کارکن هست یا علی وقتی وسیله هست نیروی انسانی مصثمم میخاد وسیله را حرکت بده نه ارز و شرکت و بودجه مناقصه و مزایده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
گرانی باید تا کی ادامه داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
آقای محسن هاشمی به فکر و دادمردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
هیچ خبری از گرانی ، بیکاری ، نابسامانی مردم ، گرفتاری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
همه چي خيلي گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
همه چیز درست میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
همه چیز درست میشود
آخرین اخبار