مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت 3 ساله کمک داور لیگ برتری به دلیل مسائل اخلاقی سکوت کرد.

سکوت رئیس کمیته اخلاق درباره محرومیت 3 ساله کمک داور لیگ برتری/////به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار خبری مبنی بر محرومیت 3 ساله یکی از کمک داوران لیگ برتری فوتبال ایران از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که به دلیل مسئل اخلاقی انجام شد، برای پیگیری این موضوع با مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق تماس گرفتیم و او در این باره بیان کرد: " من وقت صحبت کردن ندارم و در اداره هستم"!

البته پاسخ ندادن تورک، رئیس کمیته اخلاق به سوالات اصحاب رسانه سابقه دار است و نکته جالب اینکه ساعتی پیش از آن،  یکی از اعضای همین کمیته در گفتگو با رسانه ها بیان کرد که پرونده این کمک داور ( لیگ برتری ) از قبل در کمیته اخلاق در جریان بود و بعد از بررسی همه ابعاد این پرونده ، این کمک داور از سوی کمیته اخلاق ۳ سال از فعالیت در فوتبال محروم شد.

او  ادامه داد: با توجه به اینکه جرم این کمک داور مسائل اخلاقی بوده، درست نیست که نام او را فاش کنیم. البته ذکر این نکته هم ضروری است که این حکم قابل تجدید نظر است و فعلا پرونده در مرحله تجدیدنظر قرار دارد.

حال باید دید کمک داور مذکور که دچار چه مسئله اخلاقی شده است و پس از تجدید نظر چه مدتی از فوتبال محروم خواهد شد.

گفتنی است، در چند سال گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به شدت پیگیر مسائل مختلف و ... در فوتبال ایران است و تا کنون پرونده های زیادی را مورد بررسی قرار داده است.


بیشتر بخوانید:

 تکلیف محرومیت مسلمان فردا مشخص می‌شود

تورک: به مسلمان و کعبی ابلاغ کردیم به کمیته اخلاق بیایند

تورک: درباره شکایت خونه به خونه هنوز کاری انجام نشده است


انتهای پیام/

سکوت تورک درباره محرومیت 3 ساله کمک داور لیگ برتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار