سمیر رها گفت: با تمام بازیکنان اصلی مان به ایران نیامدیم و ۳ فوتبالیست اصلی اردن در آمریکا و ۵ بازیکن در سریلانکا هستند.

رها: تیم ملی دختران اردن با تیم دوم مقابل ایران بازی کردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیر رها، مربی تیم ملی فوتبال دختران اردن پس از شکست تیمش مقابل ایران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تمام بازیکنان اصلی مان به ایران نیامدیم و ۳ فوتبالیست اصلی اردن در آمریکا و ۵ بازیکن در سریلانکا هستند. با تمام توان به تهران نیامدیم، اما بازی خوبی بود، اما داور عملکرد خوبی نداشت و پنالتی به نا حقی به سود ایران اعلام کرد. بازیکنان تیم ما عملکرد مناسبی داشتند و امیدوارم در مسابقات آینده نتایج بهتری را بدست آورد.

او افزود: عملکرد کلی تیم ما خوب بود و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم، اما با بی دقتی مهاجمان هدر رفت و در تلاش هستیم تا برای آینده، این مشکلات را حل کنیم. تیم بانوان بزرگسال اردن خوب است و زیر نظر مربی الجزایری تمرین می‌کنند و عملکرد خوبی دارند و ۲ نفر از اعضای کادر فنی بزرگسالان در کادر جوانان نیز حضور دارند.

رها ادامه داد: ایران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان این تیم هماهنگ هستند. ما این تیم را آنالیز کردیم و امیدوارم در آینده بهتر شویم.

مربی تیم ملی دختران اردن در پایان گفت: اردن با تیم‌های سریلانکا، ویتنام و گواتمالا همگروه است و هر ۳ تیم را آنالیز کرده‌ایم و بازی‌های دوستانه‌ای با آن‌ها خواهیم داشت.

گفتنی است، تیم ملی دختران ایران با گلزنی‌های فاطمه قاسمی در دقایق ۳۱ و ۴۱ و سمیرا محمود پور موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد اردن بگذرد.


بیشتر بخوانید:برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی دختران زیر ۱۹ سال

برگزاری اردوی استعدادیابی تیم‌‌ملی فوتبال دختران به میزبانی اهواز

تمرین تیم ملی فوتبال زیر 19 سال بانوان

پیروزی تیم ملی فوتبال دختران ایران مقابل اردن


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال دختران اردن درباره دیدار دوستانه با ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار