رئیس اتاق تعاون آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۳ هزار تن محصولات ایرانی در اولین جشنواره فروش و عرضه کالا‌های ایرانی در باکو عرضه می‌شود.

محمود شریفی خواه رئیس اتاق تعاون آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ با اشاره به زمان برگزاری اولین جشنواره فروش کالا‌های ایرانی در باکو اظهار داشت: جشنواره فروش و عرضه کالا‌های ایرانی از ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه امسال به مدت ده روز در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره  ۴۵ شرکت توکید کننده ایرانی از سراسر کشور محصولات خود را عرضه می‌کنند که اگر بازاریابی خوبی در این راستا صورت بگیرد این شرکت‌ها می‌توانند به سود قابل توجهی دست یابند.

شریفی خواه ادامه داد: ۲۵ شرکت از شرکت کنندگان در این جشنواره، از استان آذربایجان غربی و بقیه از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، اردبیل، قم، اصفهان، کرمانشاه و همدان هستند.

رئیس اتاق تعاون آذربایجان‌غربی اظهار کرد: محصولات کشاورزی، خشکبار، فرش، صنایع دستی، شیرینی و شکلات، فراورده‌های سنگی، ظروف پلاستیکی و محصولات شوینده از جمله کالا‌هایی هستند که شرکت‌های ایرانی در مدت حضور در جشنواره فروش کالا‌های ایرانی به مردم آذربایجان عرضه خواهند کرد.
 
وی افزود: ۳ هزار تن مقدار کالا‌هایی است که در این جشنواره عرضه می‌شود و بیش از یک میلیون دلار ارزش دارند.

شریفی خواه اظهار کرد: این جشنواره با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، استاندار آذربایجان غربی و گمرک‌های اردبیل، گیلان و آذربایجان غربی برگزار می‌شود. دولت آذربایجان نیز برای حضور شرکت‌های تولید کننده کالا‌های ایرانی در این کشور حمایت‌های خوبی را انجام می‌دهند.
 
انتهای پیام/م

جشنواره فروش و عرضه کالا‌های ایرانی در باکو

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.