نصرت الله لطفی گفت : سرنوشت اسلام ناب امروز به سرنوشت انقلاب اسلامی گره خورده و ما باید پاسدار این انقلاب باشیم.

 نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: جنگ فعلی ما به مراتب سخت تر از دفاع مقدس است و امروز محور اقدامات نظام سلطه ایجاد یاس و نا امیدی در مردم نسبت به آینده خودشان است.

وی افزود: جنگ امروز ترکیبی از جنگ های روانی، اقتصادی و فرهنگی است و هر مسئولی که لباس جنگ این کارزار را به تن نکند خیات کرده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  تصریح کرد: مراسم گرامیداشت 40 سالگی انقلاب فراتر از 10 روز بهمن ماه خواهد بود و ما باید در طول سال کارامدی ها و خدمات نظام را برای مردم اطلاع رسانی کنیم که در دو بخش آئینی و تبیینی در حال فعالیت هستیم. که بخش آئینی همان دهه فجر است و بخش تبیینی با حضور 21 کارگروه کشوری و 13 کارگروه استانی در حال کار هستند.

وی با اشاره به اینکه در 40 سالگی انقلاب، جنگ ما همانند جنگ دوران دفاع مقدس است افزود : رسالت ما با همکاری همه ی دستگاه های اجرایی ، تبیین دستاورد های انقلاب و ارائه کارنامه 40 ساله ی نظام اسلامی و به خصوص پاسخگویی به شبهات جوانان در راستای بصیرت افزایی و ایجاد امید در دل مردم است.

انتهای پیام / ذ

 تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.