آیت الله مکارم شیرازی حادثه اسف بار حمله تروریستی در اهواز که منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز،مردم عادی و حتی کودک خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محکوم می کنیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است:حادثه اسف بار حمله تروریستی در اهواز که منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز، مردم عادی و حتی کودک خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محکوم می کنیم.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی تاکید شده است: این حادثه اسفناک نشان داد که همه مسئولین باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تکرار این گونه حوادث به شدت جلوگیری کنند. ما به همه خانواده هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند صمیمانه تسلیت می گوییم و شفای عاجل مجروحان را از خداوند مسئلت داریم.

در این پیام تصریح شده است: شگفتی در اینجاست چگونه آن ها اعلام می کنند عامل آن ما بودیم و این همه نفرت و ذلت را برای خود می خرند؟

در این پیام اضافه شده است: این ترور کور که نه قهرمانی بود و نه شجاعت و مبارزه، بلکه صددرصد ناشی از حماقت بود به گونه ای شد که سبب نفرت عمومی همه مردم کشور، بلکه همه ملت های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع، فداکار و با ایمان خوزستان شد.

بر اساس این گزارش در پی حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت جمعی از نیروهای نظامی و مردم بی گناه شد امروز در کشور عزای عمومی اعلام شده است.

انتهای پیام/ح

عوامل حادثه تروریستی اهواز با پاسخ کوبنده به سزای اعمالشان برسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار