دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: با کنترل دقیق، همت و تلاش دستگاه‌های نظارتی، قضایی و امنیتی اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب بر اعتبار نظام اسلامی خدشه‌ای وارد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب یزد از بازداشت رئیس سابق یکی از سازمان‌های دولتی استان خبر داد و گفت: اختلاس، ارتشاء، پولشویی و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی از جمله اتهام‌های متهم دستگیر شده است.

شمس افزود: متهم تخلف متعددی همچون استخدام‌های خارج از ضوابط و سوء استفاده از بودجه‌های پژوهشی اداره متبوع در زمان تصدی را در پرونده دارد.

وی گفت: با پیگیری اداره کل اطلاعات استان، مستندات مربوط به تخلف جمع آوری و حکم دادسرا مبنی بر بازداشت متهم صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: اغلب مدیران استان با سلامت و پاک دستی انجام وظیفه می‌کنند و اندک افرادی که از مقام و موقعیت خود سوء استفاده می‌کنند، تحت کنترل و رصد هستند و با همدلی دستگاه قضایی، اجرایی و اشراف دقیق دستگاه‌های نظارتی، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: باید از اعتماد مردم بر نظام اسلامی صیانت کرد و با کنترل دقیق، همت و تلاش دستگاه‌های نظارتی، قضایی و امنیتی اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب بر اعتبار نظام اسلامی خدشه‌ای وارد کنند.

وی ادامه داد: اطلاعات بیشتر پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

رئیس سابق یکی از سازمان‌های دولتی در یزد بازداشت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.