هشت تیم خارجی در سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان شرکت میکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  فیروزی دبیر تور دوچرخه سواری آذربایجان گفت: تیم‌های اسپارتاپراگ جمهوری چک، بایک آلمان، استیکی تکنوراما لیتوانی، تارتلتتو ایسورکس بلژیک، سینرژی باکو آذربایجان، وینو کیا موتورز قزاقستان، آلکتو هلند و تیم ملی روسیه تیم‌های خارجی حاضر در تور سی و سوم هستند.

 ابراهیم فیروزی، تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تبریز، گون آی تبریز، پیشگامان کویر یزد و دی اف تی ایران را ۵ تیم داخی حاضر در این دوره از تور اعلام کرد.

وی ادامه داد: این دوره از تور در سطح ۱-۲ نیمه حرفه‌ای و در شش مرحله در سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به مسافت ۶/۹۹۳ کیلومتر از هشتم تا سیزدهم مهر برگزار می‌شود.

فیروزی گفت: مجید ناصری عضو ایرانی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری از سوی این اتحادیه برای نظارت بر تور سی و سوم انتخاب شده است و میروسلاو یانوت از چک به عنوان داور بین و المللی و رسمی یو سی آی، گئورگی پوپف از بلغارستان به عنوان افسر کنترل دوپینگ، سونگ وونگ پارک از کره جنوبی به عنوان داور رسمی یو سی آی در این تور خواهند بود.

وی میزان جوایز مسابقات را ۵۰ هزار یورو اعلام کرد و گفت: حدود ۳۵۰ نفر از اعضای تیم ها، داوران و دیگر عوامل برگزاری، کاروان تور را تشکیل خواهند داد که ۱۱۷ نفر شامل تیم‌ها و ۲۳۳ نفر شامل کادر اجرایی و فنی خواهد بود. 

انتهای پیام/ش

برگزاری  تور دوچرخه سواری آذربایجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.