مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال برای اشتغال مددجویان این نهاد ۹۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که بخشی از آن از اعتبار داخلی و بخش دیگر از محل تسهیلات بانکی تأمین می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه امسال ۹۹ میلیارد تومان اعتبار به اشتغال مددجویان اختصاص می‌یابد، گفت: از این میزان بیش از ۵۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای ایجاد دو هزار و ۱۹۵ فرصت شغلی در روستا‌ها در نظر گرفته شده است.

مومنی اضافه کزد: ۳۲ میلیارد تومان هم به ۱۶۰ طرح اشتغال زایی اختصاص می‌یابد.

به گفته وی، تسهیلات اشتغال به مددجویانی اختصاص می‌یابد که دارای مهارت هستند و مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای دال بر مهارت آموزی دارند.

مومنی حداکثر تسهیلات پرداختی را ۲۰ میلیون تومان بیان کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در مشاغل، چون ایجاد خرده فروشی و فروشندگی با توجه به اشباع بازار کار تسهیلات پرداخت نمی‌شود بلکه اولویت پرداخت تسهیلات برای مشاغل مورد نیاز جامعه است.

مومنی افزود: کمیته امداد به کارفرمایانی که مددجویان را بکارگیری کند برای هر نفر ۲۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند همچنین کارفرما در صورت بکارگیری مددجو تا دو سال حق بیمه‌ای برای مددجو پرداخت نمی‌کند.

مؤمنی ادامه داد: کمیته امداد آمادگی دارد براساس نیاز کارفرمایان نیرو‌ها را آموزش دهد و برای کار مورد نظر و تخصصی کارفرما آماده کند.

انتهای پیام/

اختصاص اعتبار برای ایجاد اشتغال برای مددجویان قزوینی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار