مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: ۱۸ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در ۱۷۶ مرکز و آموزشگاه این شهرستان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ راهی کلاس درس می‌شوند.

زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در گناوهاسکندر احمدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر در مراسم زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه عترت با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد گفت: همزمانی ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: پروژه مهر اگر با نظم و برنامه ریزی در تمامی مدارس شهرستان انجام گرفته است به دلیل تلاش‌های فراوانی است که توسط مدیران، کادر اداری و معاونین در تابستان گرم و سوزان انجام گرفته است.

احمدی تصریح کرد: امروز همزمان ۱۸،۸۰۰ دانش آموز کار خود را در ۵۴ پیش دبستانی، ۶۶ دبستان، ۳۱ مدرسه متوسطه اول، ۲۵ مدرسه متوسطه دوم و در مجموع ۱۷۶ مرکز آموزشی در شهرستان گناوه آغاز کردند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: بزرگترین سرمایه و ثروت یک شخص فرزند او است و باید تمام توان خود را برای تعلیم و تربیت او به کار گیرد و این فرزند امانت در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و ما انتظار داریم والدین فرزند خود را رها نکنند ما هم در آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در مراقبت از این امانت گرانبها داریم و باید تلاش کنیم که این ثروت ملی از دست نرود.

ایشان بیان داشت: باید به تمام جنبه‌های تربیتی اعم از اعتقادی، اجتماعی، مذهبی، بهداشتی، علمی و ورزشی توجه داشته باشیم و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم و همچنین در شکوفا کردن استعداد‌های دانش آموزان به آن‌ها کمک کنیم.

انتهای پیام/م

۱۸ هزار و ۸۰۰ دانش آموز گناوه‌ای راهی کلاس درس شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.