مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از آمادگی این سازمان برای واگذاری جایگاه‌های عرضه تک محصولی خبر داد.

آمادگی سازمان میادین برای واگذاری جایگاه های عرضه تک محصولیعبدالحسین رحیمی مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آمادگی این سازمان برای واگذاری جایگاه‌های عرضه تک محصولی میوه و تره‌ بار به تولیدکنندگان خبر داد و اظهار کرد: هدف سازمان مدیریت میادین، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و در این راستا همه توان خود را به کار می‌گیریم.

رحیمی با اشاره به افزایش نسبی قیمت میوه و تره بار در فصل تابستان گفت: امیدواریم با آغاز فصل پاییز و ورود محصولات این فصل، شاهد افزایش عرضه محصول و کاهش قیمت انواع میوه باشیم.

وی با تاکید بر نقش حمایتی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، افزود: به این منظور، مجموعه‌ای از اقدامات انجام شده که یکی از آن‌ها، طرح عرضه تک محصولی میوه و تره بار است که در قالب آن، تولیدکنندگان به صورت مستقیم و بدون واسطه، محصولات خود را به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه به لزوم تأمین امنیت غذایی شهروندان اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت میادین در 241 میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، محصولات مورد نیاز شهروندان را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تأمین می‌کند، کما اینکه در میادین و بازارهای ما، 20 تا 50 درصد تفاوت قیمت نسبت به سطح شهر وجود دارد که نشان دهنده تأثیر عملکرد این سازمان در کنترل بازار است.


بیشتر بخوانید: اجرای طرح میوه رایگان در میادین منتخب میوه و تره بار شهرداری تهران


وی با اشاره به اینکه علاوه بر قیمت محصولات و هزینه سبد خانوار به عنوان یک اصل مهم، ارتقای کیفیت و سلامت مواد غذایی عرضه شده در میادین و بازارها نیز از دل مشغولی‌های اساسی سازمان مدیریت میادین است، تصریح کرد: در جهت تأمین این مهم، اقدامات متعددی از سوی این سازمان صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر روند رو به رشد میادین و بازارهای میوه و تره بار در محلات شهر تهران، گفت: اگر چه در توسعه میادین و بازارها از برنامه تدوین شده جلوتر هستیم، اما برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان، میادین و بازارها تا تحقق شعار «هر محله یک بازار» با جدیت توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
پیمان شاکری
۱۳:۰۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
درخواست جایگاه تک محصولی سیب زمینی
آخرین اخبار