مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی استان یزد تا ١٤مهرماه سالجاری خبر داد.

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی استان یزد تا ١٤مهرماه سالجاری تمدید شد.

جوادیان زاده افزود: این جشنواره در بخش های گروه‌ها و نهاد‌های غیردولتی، بین‌الملل (ویژه جشنواره کشوری)، نگاه ویژه و نشان استمرار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شبکه گروه‌های ترویج کتاب‌خوانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نظر دارد افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهاد‌های غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی را شناسایی و معرفی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند گزارش‌ها و مستندات فعالیت‌های خود را در زمینه ترویج کتاب‌خوانی به همراه فرم پیوست تکمیل و به دبیرخانه اولین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی استان یزد ارسال کنند.

انتهای پیام/ غ

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار