رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از گاز رسانی به ۹۷ درصد روستاهای استان تهران خبر داد.

گاز رسانی به ۹۷ درصد روستاهای استان تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعمت اله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران با اشاره به دستور جلسه امروز اظهار داشت: در حوزه گازرسانی روستایی و شهری استان تهران خوشبختانه براساس گزارشات تمام شهرهای استان تهران گازرسانی صورت گرفته است.

وی افزود: حدود ۹۷ درصد روستاهای استان تهران دارای گاز هستند و مقرر شد تا پایان سال ۹۸ به تمام روستاهای استان گازرسانی شوند.

ترکی در رابطه با گازرسانی به شهرک های صنعتی نیز گفت: تمام ۱۸ شهرک صنعتی دارای گاز هستند و تنها چهار شهرک باقی مانده که دو شهر تا پایان امسال و دو شهرک دیگر تا نیمه اول سال ۹۸ گازرسانی می شوند.

وی با اشاره به گاز رسانی به واحدهای کشاورزی بخصوص گلخانه های استان نیز افزود: براساس برآوردهای جهاد کشاورزی حدود ۱۰۰ هکتار از گلخانه های استان تا نیمه دوم سال جاری گاز دار می شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه ۴۸ جایگاه عرضه سوخت در تهران تا پایان سال جاری فعال می شوند، تصریح کرد: در شهر تهران در برخی از جایگاه ها سوخت به صورت تک پمپی عرضه خواهد شد و موضوع توزیع سوخت سیار نیز مطرح شد.

وی افزود: توزیع سوخت سیار در کلانشهر تهران به صورت سیستمی یعنی اینترنتی و سامانه ای مطرح شد که شرکت پخش و پالایش نفت استان تهران با اعلام آمادگی برخی شرکت ها برای این موضوع و با مجوز وزارت نفت موافقت کرده است.

ترکی با اشاره به قیمت توزیع سوخت به صورت سیار در سطح شهر تهران نیز گفت: قیمت سوخت رسانی مانند قیمت سوخت جایگاه ها است و این نوع سوخت رسانی در سطح شهر در حال انجام است.

وی در پایان با اشاره به بررسی مشکلات بخش خصوصی اظهار کرد: اگر بخش خصوصی با دستگاه های اجرایی برای انجام فعالیت مشکلی دارند، باید مطرح شود و اگر این مشکلات به صورت کلان است باید در راستای سیاست گذاری و برنامه ریزی پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار