امام جمعه موقت مه ولات گفت: حادثه کور تروریستی اهواز با هدف تفرقه میان مردم و بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت.

هدف حادثه تروریستی اهواز تفرقه میان مردم است/ الان وقت طعنه زدن به خودی نیست، اتحاد رمز پیروزی استحجت الاسلام عباسعلی فاطمی امام جمعه موقت مه ولات در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت:  این حادثه با پشتیبانی داعش و چراغ سبز آمریکا و هم دستانشان با هدف عملیات روانی علیه نظام و تفرقه میان مردم در جامعه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این برهه حساس اتحاد رمز پیروزی است و باید از تفرقه و طعنه زدن به یک دیگر خودداری کنیم افزود: در این برهه زمانی که کشور با مشکلات اقتصادی و تحریم روبه رو است این اقدام با رویکرد ایجاد ناامنی کشور صورت می‌گیرد که مردم باید هوشیار باشند و مسئولین هم پاسخ جدی به اینگونه حوادث بدهند.

 امام جمعه موقت مه ولات با اشاره بر اینکه متاسفانه بعضی از چهره‌های خاص یا سلبریتی‌ها در این حادثه بی تفاوت بودند و با بی تدبیری در مسیر دشمن قدم بر می‌دارند، گفت این اقدام دشمن درس بزرگی به ما آموخت و آن همدلی و همراهی مردم و مسئولین بوده و باید هوشیارتر و منسجم‌تر در مقابل دشمن باشیم.

حجت الاسلام فاطمی با تاکید بر اینکه اتحاد رمز پیروزی است، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام بدانند با این اقدام نه تنها باعث براندازی نظام جمهوری اسلامی خواهند شد بلکه مردم ایران منسجم‌تر پای نظام و انقلاب خواهند ایستاد.

انتهای پیام//م.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.