رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی اقدام تروریستی اهواز را محکوم کرد.

تروریست‌ها و دنباله‌های آنها را تحت تعقیب قرار می‌دهیمبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی اقدام تروریستی مزدوران استکبار در منطقه که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنانمان عزیزمان در اهواز شد را محکوم کرد.

در پیام سرلشکر باقری آمده است: در آستانه نمایش غرور آفرین توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، تعدای از عناصر فرومایه و زبون استکبار که از حمایت مالی و تبلیغاتی برخی کشورهای منطقه برخوردارند، در یک اقدام کور تروریستی، مردم بی‌گناه حاضر در این مراسم را به گلوله بستند که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان منجر شد، اقدامی که به لحاظ نظامی فاقد هرگونه ارزش عملیاتی و اطلاعاتی است.

این جنایت که در تداوم خباثت‌های چهل ساله گذشته استکبار و اذناب منطقه‌ای آنها صورت گرفته، همچون گذشته هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و آزمان‌ها نخواهد داشت، بلکه ماهیت پلید دشمنان قسم خورده ایران اسلامی صفوف ملت غیور ایران را بیش از پیش منجسم‌تر خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های گرانقدر شهدای این اقدام تروریستی کور و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان عزیز، به ملت بزرگ ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که فرزندان آنها در نیروهای مسلح مصصم‌تر از گذشته تروریست‌ها و دنباله‌های آنها را تحت تعقیب قرار داده و تا ریشه‌کنی این پدیده نفرت انگیز از پای نخواهند نشست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان این پیام با یادآوری مواضع کینه توزانه برخی مقامات کشورهای منطقه که آشکارا از ناامنی به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران سخن گفته‌اند، هشدار داده است، ضمن تصحیح رفتارهای خصمانه خود با جمهوری اسلامی ایران، از پیشگاه ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند، در غیر این صورت نیروهای مسلح حق پاسخ کوبنده به دشمنی‌ها با ملت ایران را برای خود در هر زمان و مکان محفوظ می‌دارند و جنایتکاران را در هر نقطه‌ از جهان تحت تعقیب قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
هر اقدامی که نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی علیه اشرار انجام دهند حمایت می کنیم و پای آن ایستاده ایم حتی اگر بعضی از مراکز قدرت حامیان خارجی آنها از جمله کشورهای عربی که علناً از آنها حمایت می کنند را با موشک بزنند .
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۲۲:۴۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
سردار منظر مشت آهنی سپاه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۵۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
ترا خدا بزنین ریاض و جده را.دبی و ابوظبی را ملت پشت شماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
ایولا بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
باید این تروریست ها را با موشک ادب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۷:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
انشاء الله به زودی از یمن موشک های قدرتمند ایران اسلامی غرّشکنان لرزه بر اندام وهابیون در خاک عربستان خواهد انداخت و باعث و بانیان این ظلم فیجع را به درک واصل خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
یمن آماده باش؛البته قبل از اون نفوذی داخلی باید کلکشون کنده بشه
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
زودتربایدبه اسراییل حمله کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
البته این ماموریت مخصوص سردارسلیمانی است،که با ضرافتی خاص باید صورت. بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
چرا مستقيمأ از عربستان سعودی نام نمیبرید! فقط اشاره به کشورهای خلیج فارس میکنید! بگيدعربستان،امارات،بحرین و...ملت پشتیبان شماست ،همچنانکه ملت40سال است که پشتیبان نظامه و..........
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
درود بر منتقمان درود بر دلاور مردان ایران اسلامی
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
پاسخ تجاوز باید در سطح بالاتر داده بشه، گروهک های ترویستی به پشتوانه امارات عربی و سعودی به نیروی نظامی ما تجاوز کردند، این یعنی جنگ ، حرفی که زده بودند، ما جنگ را به داخل ایران می کشانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
جگرمان میسوزد از داغ بهترین جوانانمان منتظر انتقام سخت و خشن نیروهای نظامی خود از دشمن هستیم.
موشک های قویتر و دقیقتری بسازید از هیچ نهراسید و متوقف نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
امیدواریم با خاک یکسانشون کنید اگر فقط 100 تا موشک به سمت تلاویو و ریاض بندازین خاورمیانه آرام میشه با میکروب باید با چرک خشک کن مبارزه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
موشکها حیفه!! 5تا بزنن مرخصند
آخرین اخبار