استاندار گیلان گفت: دانش‌آموزان گنجینه‌های ارزشمند جامعه اند و توسعه و بالندگی فردای جامعه را رقم می‌زنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در آیین بازگشایی مدارس که امروز با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در مدرسه زینبیه شهرستان رودسر  برگزار شد گفت: دانش‌آموزان گنجینه‌های ارزشمند جامعه هستند و توسعه و بالندگی هرچه بیشتر فردای جامعه را رقم می‌زنند و حضور در مراسم بازگشایی مدارس به عنوان پایگاه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از افتتاح یک معدن طلا هم مهم‌تر است.

وی با اشاره به اهمیت نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور و بالندگی اجتماعی افزود: نقش تربیتی مدارس و پرورش فرهیختگان در این مکان می‌تواند تأثیر به سزایی در پیشرفت کشور داشته باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه همه باید به آموزش و پرورش در تحقق برنامه‌ها کمک کنند گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند تمامی برنامه‌ها را به مرحله اجراء برساند و در این مسیر نیازمند حمایت همه‌جانبه سایر دستگاه‌ها برای فراهم سازی شرایط پیشرفت تحصیلی و علمی نسل جدید است.

مصطفی سالاری همچنین با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز تصریح کرد: دیروز به واسطه از دست دادن برخی از هموطنانمان روز تلخی را سپری کردیم، اما  وجود این تلخی‌ها  روز به روز بر وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان و نیز بر صلابت و عظمت ملت ایران می‌افزاید.

با نواخته شدن زنگ مهر در۵ هزار و ۲۶۵ مدارس گیلان، ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلانی در مقاطع پیش دبستان، ابتدایی، متوسطه ۱ و ۲ سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه دانش آموزان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.