وزیر آموزش و پرورش گفت: اصلی‌ترین وظیفه این نهاد آموزش و تمرین از خود گذشتگی و ایثار برای کشور و دین است.

جهت‌گیری آموزش و پرورش، آموزش و تمرین و از خود گذشتگی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در هشتمین مراسم زنگ دانش‌آموز شهید با گرامی داشت نام و یاد و خاطره همه شهدای اسلامی و روح پرفتوح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: با دیدن نوجوانان و جوانان امروز که دست عشق و مشق می‌دهند، نه تنها امید ما به مهر ماه بیشتر می‌شود بلکه آینده نظام را هم روشن می‌بینیم.

وی افزود: همه ما از دعای خیر 36 هزار دانش‌آموز و 5 هزار معلم شهید که جان خود را برای پایداری نظام فدا کردند، بهره‌مند هستیم.

بطحایی اصلی‌ترین وظیفه آموزش و پرورش را تمرین از خودگذشتگی و ایثار برای کشور و دین دانست و گفت: جهت‌گیری آموزش و پرورش به سمت آموزش و تمرین ایثار و از خود گذشتگی است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جسم شهیدان از میان جمع غایب است اما همه آنها حاضر و ناظر در این جمع هستند، گفت: برگزاری مراسم زنگ دانش‌آموز شهید بسیار حائز اهمیت است تا در روز اول مهر یادمان نرود که دانش‌آموزان و معلمان شهید درس آموزه‌های خود از امام حسین(ع)  را به خوبی بازپس دادند و جایی که باید از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار