روزنامه‌نگار افغانستانی در پی حمله تروریستی روز گذشته در اهواز گفت: ما آرامی، صلح و ثبات همسایه‌های خود به ویژه جمهوری اسلامی ایران را آرامی و ثبات افغانستان می‌دانیم.

واکنش روزنامه نگار افغانستانی به حمله تروریستی اهوازبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «فخرالدین قاری زاده» روزنامه‌نگار افغانستانی در پی حمله تروریستی روز گذشته در اهواز ایران و شهادت شماری از افراد بی گناه به این حادثه واکنش نشان داد.

قاری‌ زاده در صفحه اجتماعی خود نوشت: ضمن تقبیح و نکوهش رویداد تروریستی در اهواز جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کنم که تروریست‌ها مرز نمی‌شناسند و همه کشورهای جهان بخصوص ممالک منطقه و همسایه ما باید صادقانه در برابر گروه‌های تروریستی مبارزه کنند و تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم نکنند.

وی افزود: ما آرامی، صلح و ثبات همسایه‌های خود به ویژه جمهوری اسلامی ایران را آرامی و ثبات افغانستان می‌دانیم و انتظار داریم دیگران نیز در برابر ما حسن نیت داشته باشند. روح شهدای رویداد امروز شاد و شفای عاجل نصیب زخمی‌شدگان باد.

به نوشته فارس، صبح روز گذشته رژه نیروهای مسلح در اهواز مورد حمله تروریستی قرار گرفت و منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 70 تن شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار