مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: فرصت طلایی که دولت تدبیر و امید برای ارتقا توسعه اشتغال و اقتصاد به استان ها به ویژه استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده داده نباید بگذاریم به راحتی از دست برود.

نباید بگذاریم فرصت طلایی توسعه اشتغال و اقتصاد به راحتی از دست برودبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسن عزیزی  مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تسهیلات اختصاص یافته به استان در نوع خود کم نظیر وبه جرات می توان گفت بی نظیر بوده است فرصتی که دولت تدبیر و امید به منظور ارتقا توسعه اشتغال و اقتصاد به استان ها به ویژه استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده داده است فرصتی است طلایی که نباید بگذاریم به راحتی از دست برود. 

وی گفت: جلسه ای در راستای تعیین زیر بخش های رسته حمل و نقل جاده ای بمنظور بهره مندی جامعه هدف این حوزه از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و فراگیر و همچنین تسهیلات مناطق زلزله زده  تشکیل شده است.

عزیزی گفت: ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، برای بهره مندی از تسهیلات ظرفیت بالایی است بویژه این که می تواند با هدایت مطلوب و توسعه و تجهیز در زیر بخش های خود ، بخش خصوصی را نسبت به مشارکت و سرمایه گذاری ترغیب نماید . 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه این جلسه  گفت: تمام توان بدنه کارشناسی اداره متبوع خود را در جهت بهره مندی زیر بخش ها از تسهیلات روستایی و عشایری و همچنین مناطق زلزله زده به کار خواهد گرفت  تا ضمن توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل ، شرایط بهتری برای توسعه مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی که در رضایت و جلب گردشگران نیز تاثیر مستقیم دارد فراهم نماید. 

 گفتنی است در این جلسه  اختصاص تسهیلات با اولویت شرکت محور به  زیر بخش هایی از جمله ، احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، نوسازی و توسعه مراکز مکانیزه معاینه فنی سنگین و نیمه سنگین ، احداث تیر پارک های سوخت و تجاری و  از توافقات دبیر خانه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  بود که در جلسه آتی کار گروه اشتغال استان برای تایید نهایی و طرح در کمیته فنی مطرح می شود.

انتهای پیام/ز


  تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مناطق زلزله زده
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.